Dersimizle İlgili Fikirlerinizi Merak Ediyorum.

Bugün dersimizde atana kadar, engelli bayrak yarışı, puanlı penaltı atışı ve stafet oyunları oynadık. Dersimiz nasıl geçti? Eğlendiniz mi? Hoşunuza giden ya da hoşunuza gitmeyen noktalar neler? Yorumlar kısmına yazabilir misiniz?

Hakkı

12 responses to “Dersimizle İlgili Fikirlerinizi Merak Ediyorum.

  1. Öğretmenim bence son oyun pek eğlenceli olmadı ve penaltıyı bir de atana kadar oyununu bir daha oynayalım.

  2. Birde bir ekleme yapıyım öğretmenim engelli bayrak yarışında çok sakatlanma oldu bir daha oynamayalım.

  3. Bengisu atana kadar istememiştin Basket atınca süper demeni bekliyordum.(Basket atmanı beklemiyordum AMA bekleyeceğimide sanmıyordum :P)

    • oholooooo sen uyuyon yağızyaaaaa sen ne zaman uyanırsın biliyormusun ben seni 1000 kere yendikten sonra

      • arkadaşlar,
        yaptığımız yorumlar ile ilgili hatırlatmak istediğim bir nokta var. yorumlarımızı yaparken birbirimizi üzecek kelimeler yazmaktan ya da bir başkasının performansını değersiz kılacak benzetmeler yapmaktan kaçınalım.
        hakkı

  4. Ben bayrak yarışın da oynyamadım o yüzden bir daha oynamayalım.Ama atanakadar da çok eğlendim bir daha oynamak isterim.

  5. Beden Eğitim de oynadığımız oyunlar çok güzeldi bence

  6. en son oynadığımız oyun bence çok zordu. Bir daha oynamıyalım

  7. Bir daha ki bedende serbest kalalım çünkü istediğim oyunları ve istediğim zaman oynaya bilirim

Yorumlar kapalı.