ENKA Cumhuriyet Koşusu

Arkadaşlar,
Cuma günü bayrak töreninde açıkladığımız gibi koşu pazartesiden salı gününe alındı. Bu yüzden yüzme dersimizi yapamayacağız.
Peki bu değişiklik sizin için nasıl bir şey ifade ediyor?
Duygularınızı olumlu ya da olumsuz olsun lütfen yorumlar kısmına yazınız.
Hakkı

15 responses to “ENKA Cumhuriyet Koşusu

  1. niye yüzme dersi yapmıyoruz? koşuyu sabah yapsak yüzmemiz zaten son ders. çok üzüldüm. ben de hazırdım yüzme dersine 😦

  2. Hiç hızlı koşamıyorum okula gelir miyim bilmiyorum 😦 Keşke hep yavaş olmasam. Ben sadece sinirlenince hızlı koşuyorum. Beni sinirlendirme yeteneğine sadece Ali sahip . Yandım 😦

  3. Kupa bizim olacak Yağız.Tahmin ediyorum. Dert etme. Kendine güvenirsen koşarsın ve 1. bile gelebilirsin. Bence okula gelmelisin. Sana destek vericeğim.

    • ben burada üzülmekten bahsediyorum YÜZME DERSİ YAPMIYACAKMIŞIZ BEN BU YÜZDEN ÇOK AMA ÇOK ÜZÜLDÜM 😦 😦 😦 😦

  4. Ben rahatlansızdığım için okula gelemediğim için çok üzgünüm aslında bana farketmez yüzme de koşuyu da seviyorum ama okula gelemediğim için çok üzgünüm

  5. Yaa iyi oldu aslında. İki kupayı da bizim sınıf aldı. Tebrikler Göktuğ, Cansu

  6. Evet Esra’ ya katılıyırom iki kupada bizim. Tebrikler. Herkese herkes güzel koştu herkesin hakkını vermeklazım. 🙂 ( Bengisu yüzme mi kupalar mı?

Yorumlar kapalı.