Serbest Stilde Kol Hareketi

Arkadaşlar,

Bu hafta yüzme dersimizde serbest stil kol hareketini eksiksiz ve tam gösterebilme üzerine çalışacağız. Aşağıdaki kısa filmde kol hareketini tüm ayrıntıları ile göreceksiniz.

Merak ettiğim bir nokta var! Siz kol hareketinizi kısa filmde gösterilenle aynı şekilde mi yoksa farklı şekilde mi yapıyorsunuz?

Fikirlerinizi yorumlar kısmına yazar mısınız?

Hakkı

13 responses to “Serbest Stilde Kol Hareketi

    • Tarık,
      Platformda çalışanlar filmde göründüğü şekilde yapmayacak ancak serbest stilde kol çekme hareketini farklı biçimde çalışacağız.
      Hakkı

  1. ben böyle yüzebilirim tabi nefesimi iyi kullanırsam

    • Süpersin Bengisu,
      O kadar gerçekçi bir yorum yaptın ki. Hepiniz burada gösterilenleri yapabilirsiniz ancak Bengisu`nun söylediği gibi bazı noktalara dikkat etmemiz gerekiyor.
      Hakkı

  2. öğretmenim tabikide böyle yüzebilirim ama arkadaşlarımla takla atıcaz mı dönüşlerde ben onu merak ettim

    • Takla ile dönüş yapabilenler dönüşlerini takla ile yapacak Göktuğ 🙂

  3. Çok değişik kol hereketleri öğrendim uygulamaya çalışacaığım. Nefesimi iyi kullanabilirsem yapacağımı düşünüyorum.

  4. bende nefesimi ve kollarımı iyi kullanırsam yaparım
    😛

Yorumlar kapalı.