23 Ekim Salı Günü Oynayacağımız Oyunların Videoları

Arkadaşlar,

Yüzme derslerimizin ardından tekrar beden eğitimi derslerimize dönüyoruz. 23 Ekim Salı günü iki tane ısınma oyunu oynayacağız. Bunların ardından iki tane de yakan top oyunumuz olacak. Bu sefer yakan topu biraz farklı biçimlerde oynayacağız. Aşağıdaki videoları ingilizce olarak size sunuyorum. Çok yavaş ingilizce konuşarak anlatılmış bu videoları dikkatlice izlemenizi ve oyunlarımızı öğrenmeye çalışmanızı bekliyorum.

Tabii ki oyunlarla ilgili yorumlarınızı yazmayı unutmayın!

Hakkı

ISINMA OYUNU 1

ISINMA OYUNU 2

YAKAN TOP 1

YAKAN TOP 2

8 responses to “23 Ekim Salı Günü Oynayacağımız Oyunların Videoları

  1. Bütün oyunlar çok güzel. İki ısınma oyunu var birini yeni öğrendiğimi söyleyemem. Ama diğeri yeni öğrendiğim bir oyun.

    • Hangi ısınma oyununu önceden biliyordun Esra? Merak ettim.
      Hakkı

      • İlk olanı yani ebeli olanı aslında yeni öğrendiğim detaylar da vardı

  2. Ben anladım hepsi çok eğelenceli gözüküyor :p

    • Tebrikler Işıl. Senden birsey isteyeceğim! Arkadaşlarından filmi izlemeyenler varsa oyunları onlara da anlatabilir misin?
      Hakkı

  3. Öğretmenim hepsi çok eğlenceliydi. Ama bayramdan sonraki dersimizde basketbol ve voleybol da olsa iyi olur.

    • Esra,
      isteklerini dikkate alacağım.
      Hakkı

Yorumlar kapalı.