Bir Sonraki Beden Eğitimi Dersinde Ne Yapmak İstersiniz?

Arkadaşlar,

Oylarınızın geçerli olabilmesi için mutlaka VOTE (oy ver) kısmına tıklamanız gerekiyor.

Hakkı

15 responses to “Bir Sonraki Beden Eğitimi Dersinde Ne Yapmak İstersiniz?

    • Arkadaslar,
      Öncelikle Ozan’a sonra hepinize şunu hatırlatmak istiyorum. Hep sizi zorlayacak etkinliklerde yer almaya çalışalım çünkü sizi zorlamayan hic bir şey sizin ilerlememize yardımcı olmaz. Bunun için de önerilerinizi yaparken daha önce çok defa yaptığımız şeyleri söylemektense hic denemediydiniz ve size bir şeyler katacak öneriler yazın.
      Hakkı

    • Bütün bir sene, tüm beden eğitimi derslerinde, dersin başından sonuna kadar, atana kadar oynasak sıkılmayacağınızdan eminim 🙂

  1. Bence koşu destekli oyunlar ve bizi zorlayacak oyunlar oynayalım tabii sağlık güvencemizin de olması lazım.

    • Bunu şimdiye kadar yazılmış en iyi yorum olarak seçiyorum Esra.
      Müthişsin… 🙂
      Hakkı

  2. Bence de atana kadar oynayalım. Tabi Esra doğru söylüyor sağlığımıza iyi bakmalıyız o zaman öğretmenim tehlikeli oyunlar oynamayalım en iyisi bu ama bir az zor oyunlar oynayalım 🙂 🙂

  3. Ben Esra’ya katılıyorum.Öğretmenim sonunda internet sitesine girebildim.

  4. HAKKI ÖĞRETMENİM bence bütün ders basket ile ilgili bir şeyler yapalım

  5. Öğretmenim bence eğlenceli ve sağlıklı oyunlar oynayalım.

    • Doga,
      Eglenceli ve saglikli oyunlara ornek verebilir misin?
      Hakkı

  6. Bence hem Esra’nın hem de Cansu’nun fikrini oynayalım.

    • Işıl,
      Ne demek istediğini anlayamadım! Biraz açıklar mısın?
      Hakkı

Yorumlar kapalı.