30 Ekim Dersimizin Videoları

Bayram tatilinden sonraki ilk dersimizde oynadığımız oyunların videoları aşağıda. Yorumlarınızı bekliyorum.

Hakkı

Top Taşıma Oyunu

İstasyonlar Arası Yakan Top

Çatı Oyunu

Fitness Atana Kadar Oyunu

8 responses to “30 Ekim Dersimizin Videoları

  1. “Çatı Oyunu” ve “Fitness Atana Kadar Oyunu” çok eğlenceli gibi görünüyor.
    Farklı oyunların bir araya gelmesiyle çok güzel ve biraz da zorlayıcı oyunlar çıkmış ortaya. Sizi kıskandım :))

    • Bir sonraki dersimize eğer uygun olursanız sizi de bekleriz Koray Öğretmenim.
      Hakkı

  2. Basketbol oyun hiç adil değildi bir minder sert diğeri yumuşaktı bizede yumşak çıktı o yüzden oyunu beğenmiş değilim. 😦 Onun yerine kukalarla bir bölüm yapabilirdik ve daha adil olurdu. Ama yine de karşı takımı tebrik ediyorum. 🙂

    • Ozan,
      Bu gözlemin benim için çok değerli. Adil oyun için her şeyi yapabilirim. Bundan sonra bu noktalara dikkat edeceğim.
      Teşekkür ederim.
      Hakkı

  3. Ben en çok çatı oyununu beğendim. Hem zorlayıcı hem de sağlık açısından iyi bir oyun. Ama atana kadar da kafamız top gelebilirdi.

    • Bir çalışmada zorlandığınızı hissetmeniz ilerleme sağladığınızı gösterir. Hepinizi tebrik ederim.
      Hakkı

  4. Beence oyunlar güzeldi ama atanakadarda biraz zorlandım.

Yorumlar kapalı.