Cimnastik Dersine Hazır Mısınız?

Arkadaşlar,
6 Kasım 2012 Salı günü dersimizde cimnastik dersi yapacağız. Böylece okulumuza yeni alınan cimnastik minderlerini ilk defa kullanma şansınız olacak.
Yorumlarınızı şu sorulara cevap vererek yazınız.

1) Cimnastik dersinde neler yapmayı hayal ediyorsunuz?
2) Hangi cimnastik hareketlerini öğrenmek istiyorsunuz?
3) Bir cimnastik dersinin keyifli geçmesi için sizce neler yapılmalı?
Hakkı

22 responses to “Cimnastik Dersine Hazır Mısınız?

    • Bengisu,
      Yorumuna saygı duyuyorum ancak yazıda üç tane soru yönelttim. Yorumlarımızı bu sorulara bir cevap verecek şekilde yaparsak dersi daha rahat planlayabiliriz.
      Hakkı

  1. çök güzel öğretmenim merakla günleri sayıyorum

    • Göktuğ,
      Peki merak ettiğin şeyler nedir? Belirtebilir misin?
      Hakkı

  2. En güzel Beden Eğitimi derslerinden biri olacağa benziyor. 🙂

    • Ozan,
      Cimnastik benim çok keyif aldığım bir spor.Sana katılıyorum, sizlerin de çok eğleneceğinizi tahmin ediyorum.
      Sen bu derste neler yapmayı hayal ediyorsun?
      Hakkı

  3. Hazırım ama hep atletik olduğumu sanmıyorum. Ben beğendim. Ama güvenli olsun lütfen bir yerimizi kıracak haraketler filan yapmasak. Güvenli olsun bana yeter.

    • Yağız Efe,
      Hic merak etme bir taraflarımızı kırmayacağız:-)
      Güvenlik en dikkat ettiğimiz nokta olacak.
      Hakkı

  4. Ben yan takla atmayı ters takla atmayı ve tekrar bacaklarımı açmayı istiyorum.

    • Esra,
      Senin bunları zaten yapabileceğini düşünüyorum 🙂
      Biraz seni de zorlayacak çalışmalar mı yapsak acaba? 🙂
      Hakkı

  5. öğretmenim güzel sorular ama cevap verilebilir
    1)Belki o kız gibi hareketler yapabiliriz.
    2)Ters takla onu çok merak ediyorum atabiliyorum ama ayakta yapamıyorum.
    3)Müzik eşliğinde farklı takla hareketleri , gevşeme hareketleri , spor gibi eğlenceli hareketler olabilir örneğin biz oyunlara başlamadan önce ısınmalar yapıyoruz onlar olabilir daha sonra bale hareketleri olabilir Hatice arkadaşımız bize bu konuda yardım edebilir çünkü o da bale kursuna gidiyor . Öğretmenim benden bu kadar düşünce çıkıyor siz daha farklı etkinlikler de yaptırabilirsiniz bizim fikirlerimizden de oyunlar hazırlayabilirsiniz .İYİ GÜNLER ÖĞRETMENİM KOLAY GELSİN 🙂 🙂 🙂

    • Bengisu,
      tek kelime ile muhteşem bir yorum yapmışsın. Göstermiş olduğun bu gelişimden dolayı sonsuz tebriklerimi yolluyorum.
      Hakkı

  6. Öğretmenim teşekkür ederim ama ben bir şey sorabilir miyim ?

  7. Öğretmenim biz Işıl ile voleybol takımına girmek için yarın yine gelip Ertan hocadan dilekçeyi isteyelim mi ?

  8. Öğretmenim o zaman ben size yarın istiklal maşını okumadan önce söylerim 🙂

  9. HAKKI öğretmenim biraz bizi gelişterecek ve zararlı hareketler olmayacaksa ben varım.Yalnız cimnastik çok iyi olduğumu söyleyemem

    • Baha,
      Onceligimiz hep guvenlik, merak etme:)
      Hakkı

  10. Hakkı öğretmenim belki yine o cimnastik hareketlerini yaparız da ama tek sorum bizim güvenliğimiz ve sizi dinlememiz gerekir değil mi ? öğretmenim 😦 🙂 HANGİSİ

Yorumlar kapalı.