Cimnastik Dersimizi Yaptık

Cimnastik dersimize ait fotoğrafları aşağıda görebilirsiniz.

Hakkı

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

12 responses to “Cimnastik Dersimizi Yaptık

  1. Takla da biraz zorlanmıştım ama sanra başardım. 😀

    • Cansu katılıyorum. Ama çok zordu. Ben nedense hep takla attım.

  2. Ben o gün bir az üzülmüştüm o kadar yaptığımız yorumlar boşa gitti.

    • Bengisu,
      Gerçekten çok güzel yorumlar yapmıştın. Neden üzüldüğünü bizlerle paylaşmak ister misin?
      Hakkı

  3. Öğretmenim süper bir ders geçti. Ama bi dahakine daha basit şeyler yapalım. Boynum ağrıdı.

  4. Öğretmenim bir daha ki derste farklı oyunların içine takla gibi başka cimnastik hareketleri katıp oynayalım.

  5. öğretmenim ben o zaman yoktum hastaydım keşke gelseydim bide bir daha ki ders ne yapacağız ???

  6. Bir sonraki derste don ateş oynasak iyi olurdu ama oynadığımız oyun da güzeldi

  7. öğretmenim nedense ben çok komik gözükmüşüm acaba neden?

Yorumlar kapalı.