Misafir Arkadaşımızla Yüzme Dersi (Sualtı Fotoğraflarımız Ve Videolarımız)

Bu haftaki yüzme dersimizde ayağındaki ödemden dolayı beden eğitimi derslerine katılamayıp bizimle yüzme dersine katılan 4A sınıfından Lara Bayındır arkadaşımız misafirimiz oldu.

Sualtı kameresıyla resimlerimizi ve videolarımızı da çektiğimiz dersten görüntüleri aşağıda görebilirsiniz.

Hakkı

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

17 responses to “Misafir Arkadaşımızla Yüzme Dersi (Sualtı Fotoğraflarımız Ve Videolarımız)

  1. Çok güzel fotoğraflar. Su altında çekilmiş hiç fotoğrafım yok. Hakkı Öğretmenimiz güzel bir hatıra armağan etmiş oldu size 🙂

  2. Bence en güzel Göktuğ Lara ve Baha’ nın fotoğrafları çıkmış. Bir daha ki yüzme dersini 4 gözle bekliyorum. 🙂

  3. Öğretmenim bunları ne zaman koydunuz ve bundan sonrakini ne zaman koyacaksınız?

  4. Ben çok sevdiğim ve hep yapmak istediğim hareketleri yaptım. Ayrıca çok eğlenceliydi.

    • Esra,
      sizlerin mutlu oldugunu gordugum zaman benim mutlulugum daha cok artiyor.
      Hakki

  5. Öğretmenim hepsi çok güzel. Çok teşekkür ederiz.

  6. Çok güzel bir yüzme dersi geçirdik. Diğer haftadaki dersimizin de eğlenceli olmasını umuyorum. Bir de Hakkı öğretmenim diğer dersimiz de ne yapacağımız için fikriniz var mı?

    • Ozan,
      bir sonraki ders icin senin bir fikrin var mı?
      Hakkı

  7. Su altında nasıl yüzdüğünüzü görmek beni çok etkiledi. Özellikle ana sınıfında yüzme dersine giderken ağlayanları hatırlayınca, yüzme konusunda kendinizi ne kadar geliştirdiğinizi görmek harika:)

  8. Misafir arkadaşın varlığını fark etmedim 😀

    • Yağız Efe,
      Sanırım kendini dersin heyecanına kaptırdın. Onun için fark etmemiş olabilirsin:)
      Hakkı

  9. Öğretmenim o kadar güzel bir derstiki dersin nasıl geçtiğini anlamadım.Umarım sizde eğlenmişsinizdir

  10. bende misafir öğrenciyi fark etmedim bence bir sonraki ders yarış yapalım dersin sonunda serbest kalalım 😀

Yorumlar kapalı.