Sınıfımızda Yüzme Yarışları Yapacağız

Arkadaşlar,
4 Aralık Salı 2012 günü yüzme dersinde 4B sınıfı içinde yüzme yarışları yapacağız. Bu yarışların içeriğini sizlerin belirlemesini istiyorum. Yarışların hangi kategorilerde ve nasıl yapılmasını istiyorsanız lütfen yorumlar kısmına yazınız.
HakkıNot Released Swimming

15 responses to “Sınıfımızda Yüzme Yarışları Yapacağız

    • Esra,
      seni tebrik ediyorum. Bu kadar çabuk cevap veren daha önce olmamıştı:)
      Hakkı

  1. Şu anda bilgisayar dersindeyiz ben de gördüm hemen yorum yaptım öğretmenim.

  2. hakkı öğretmenim yarış yaparsak havalara uçabilirim:) 🙂

  3. Arkadaşlar,
    Bir çok yorum geldi ancak Esra dışında yarışların içeriği ile ilgili yazan olmadı.
    Nasıl bir yarış yapmak istiyorsunuz? Bu yarışta hangi noktalara dikkat etmeliyiz?
    Bunlar hakkında neler düşünüyorsunuz, merak ediyorum.
    Hakkı

  4. Evet öğretmenim sırt üstü yüzme. Bence oylama tablosu yapabilirdiniz.

    • Ozan,
      Müthiş bir öneri. Hemen bir anket oluşturup oylama tablosunu blog sayfamıza ekliyorum.
      Hakkı

  5. Evet bence oy sıralamasına göre hepsini yapmaya çalışalım.

  6. Evet ozan’a katılıyorum oy sıralamasına göre hepsini yapalım ama sırt üstü yüzme olmasın öğretmenim bu arada su altı kamerasını tekrar kullanabilrmisiniz?

Yorumlar kapalı.