İlk Kişisel, Toplumsal Ve Beden Eğitimi PYP Ünitemiz

eleleArkadaşlar,
Okulumuzun Sorgulama Programı’nda yer alan altı farklı PYP ünitemiz var. Bu üniteler üzerinde çalışırken kişisel, toplumsal ve beden eğitimi dersimiz de etkinlikler yaparak sorgulamalarınızı derinleştirmenize yardımcı oluyor. Önümüzdeki hafta kişisel, toplumsal ve beden eğitimi dersinde sınıflarımızda işlediğimiz PYP ünitelerinden bağımsız olarak bir PYP ünitesi üzerinde çalışmaya başlayacağız.
Aşağıda ilk PYP ünitemizin anafikir cümlesi ve sorgulama hatları yer alıyor. Anafikir cümlesi ve sorgulama hatları hakkında neler düşündüğünüzü, size neler çağrıştırdığını, ne gibi çalışmalar yapmayı umduğunuzu yorumlar kısmında paylaşırsanız çok sevinirim.
Hakkı

Başlık: Atletizm
Ana Fikir: Atletizmde derecelerimizi kaydetmek ve gerçekçi hedefler koymak en iyi derecemizi başarmak için yardımcı olur.
Sorgulama Hatları:
1. Atletizmde derecelerimizi kayıt altına almanın en iyi yolunu seçmek.
2. Kaydedilen dereceleri daha iyi bir derece yapabilmek için yorumlayabilmek.
3. Zaman yönetimine dikkat ederek kendi antrenmanımızı oluşturmak.

26 responses to “İlk Kişisel, Toplumsal Ve Beden Eğitimi PYP Ünitemiz

  1. öğretmenim güzel yazı ama cimlastik yapalım daha güzel olur lütfen

    • Serra,
      Cim(N)astik demek istedin sanırım:)
      Hakkı

  2. Bu ünitede kendimizi her yönden geliştireceğimizi düşünüyorum.

    Esra

    • Esra,
      Anafikir cümlesi ve sorgulama hatları hakkında neler düşünüyorsun?
      Hakkı

  3. Cansuya katılıyorum.Öğretmenim beden eğitimi dersinde başka bir şey yapacak mıyız? Bir de öğretmenim konu ile ilgili yarışlar yapalım ama arkadaşlarımızın yaralanmıyacağı yarışmalar.

    • Hatice,
      Beden eğitimi dersinde yazıda yer alan anafikir cümlesi çerçevesinde sorgulama hatlarına bağlı olarak sorgulamalar yapacağız. Ünitenin gidişinde yarışlar yapmamıza gerek olacak mı? Emin değilim.
      Hakkı

    • Baha, Ben de çok heyecanlanıyorum. Nasıl çalışmalar çıkacak, sorgulamada hangi yönlere sapacağız merak ediyorum.
      Hakkı

  4. Öğretmenim şimdi tamamını okuyabildim. Bilgisayar dersinde azcık okumuştum. Öğretmenim siz haklısınız bence de gerek yok

    • Hatice,
      Bakarsın ünitenin ilerleyen aşamalarında senin bahsettiğin yarışları yapmamız gerekir. Sorgulama hatları bizi bakalım nerelere götürecek:)
      Hakkı

  5. Öğretmenim bence gayet eğlenceli olur. Ama sakatlanma ihtimali olan (takla,amuda kalkma)(Abartmış olabilirim.) gibi hareketler yok değil mi?

  6. Arkadaşlar,
    Anafikir cümlesinden ne anladığınızı ya da anafikir cümlesinde anlam veremediğiniz yerleri merak ediyorum.
    Bununla ilgili yorum yapacak olan var mı?
    Hakkı

  7. Ben anafikir cümlesinden eğer kendimize büyük hedefler koyarsak derecelerimizin büyük olacağını anlıyorum.

  8. öğretmenim benim anlam veremediğim yer altı farklı PYP ünitesi olması bence daha fazla olabilir.

  9. Öğretmenim benim sol bacağım acıyor. Pazar burkmuştum.

  10. bende Bengisu’ya katılıyorum ama öğretmenim hiç terlemedim

Yorumlar kapalı.