Yüzme Yarışı Sonuçları

sonuçlar_resizeKızlar ve Erkekler kategorilerinde yapılan 50 metre serbest, 50 metre sırtüstü ve en çok su sıçratma yarışlarında katılan öğrencilerin sınıf sıralamaları aşağıdadır.
Bu sıralamalar zaman tutulmadan sadece finiş noktasına daha önce varanın yarışı kazandığı düşünülerek yapılmış bir karşılaştırma. Tüm yarışlar keyifli zaman geçirmek ve yüzme dersinde daha çok eğlenmek için yapıldı. Ders sırasında da bizi çok şaşırtan sonuçların olduğunu konuşmuştuk. Özellikle en fazla su sıçratma yarışında yaşadığımız keyifli anları aklıma getirdiğim zaman bu sıralamaların çok da önemli olmadığını düşünüyorum.
Hakkı

En Çok Su Sıçratma Yarışı (KIZLAR)
1. Cansu
2. Azra
3. Bengisu

En Çok Su Sıçratma Yarışı (ERKEKLER)
1. Semih&Göktuğ
2. Baha
3. Giray

50 Metre Serbest Yarışı (KIZLAR)
1. Cansu
2. Bengisu
3. Azra
4. Hatice & Işıl
5. Esra
6. Gizem
7. Sude
8. Sıla
9. Eslem
(Serra hasta olduğu için yarışlara katılamamıştı)

50 Metre Serbest Yarışı (ERKEKLER)
1. Göktuğ
2. Baha
3. Giray
4. Ali
5. Ozan
6. Yağız
7. Eren
8. Semih
9. Tarık
(Safa hasta olduğu için yarışlara katılamamıştı)

50 Metre Sırtüstü Yarışı (KIZLAR)
1. Cansu
2. Gizem
3. Esra
4. Işıl
5. Hatice
6. Bengisu
7. Azra
8. Sude
9. Sıla
10. Eslem
(Serra hasta olduğu için yarışlara katılamamıştı)

50 Metre Sırtüstü Yarışı (ERKEKLER)
1. Göktuğ
2. Baha
3.Giray
4. Ali
5. Ozan
6. Yağız
7. Eren
8. Semih
9. Tarık
(Safa hasta olduğu için yarışlara katılamamıştı)

11 responses to “Yüzme Yarışı Sonuçları

    • Esra,
      Seni de gösterdiğin azimden dolayı tebrik ediyorum.
      Hakkı

  1. Öğretmenim hepsinde ikinci olmuşum ama olsun yine de güzel bir performans sergilemişim

  2. Kendimle altıncı olduğum için gurur duyuyorum. Bence üzülecek bir durum yok. İlk ona giremem diyordum ama başarmışım şaşırdım doğrusu 😀

    • Yağız,
      Harikasın. Düşüncelerini bu kadar açıkça dile getiren ve kendiyle barışık öğrencilerim olduğu için gururlanıyorum.
      Hakkı

Yorumlar kapalı.