Yüzme Yarışları Sonuçlandı

madalya_resizeİki hafta süren yüzme yarışları sonuçlandı. 50 metre serbest, 50 metre sırtüstü ve en çok su sıçratma dallarında yapılan yarışlarda sıralamalar da belli oldu. Kızların ve erkeklerin farklı kategorilerde mücadele ettikleri yarışlarda tüm öğrenciler performanslarının en üst seviyesine çıkmaya çalıştı. Çok çekişmeli anlara sahne olan yüzme yarışlarında bazı öğrenciler performansları ile okulumuz yüzme takımı antrenörlerinin de dikkatleri çekmeyi başardı ve okul takımı antrenmanlarına davet aldılar.
Tüm öğrencilerimi göstermiş oldukları başarı ve özveriden dolayı kutluyor ve başarılarının devamını diliyorum.
Hakkı

5 responses to “Yüzme Yarışları Sonuçlandı

  1. ben kendi sınıfım adıma teşekkür ederim Koray teacherım

  2. Bütün arkadaşlarımın güzel yüzdüğünü düşünüyorum

    • Ben de bütün sınıfı başarılarından dolayı tebrik ediyorum ve hepimizin kendimizi geliştirdiğimizi düşünüyorum.

  3. Ben kendimi çok iyi bir biçimde yüzdüğümü ve kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum.

Yorumlar kapalı.