Maalesef bu hafta dersimizi yapamayacağız!

Arkadaşlar,
Her hafta blog sayfasına bir sonraki hafta beden eğtimi dersinde neler yapabileceğimizle ilgili yazılar yazıyoruz ve yaptığımız yorumlarla dersin içeriğine yön vermeye çalışıyoruz. Her yazıda sizlerle yapacağımız dersin heyecanını yaşıyorum ve aklımdan “Bakalım bu hafta neler yaşayacağız” diye geçiriyorum. Bugün (pazartesi günü) yanıma gelip, ‘Neden bu hafta blog sayfasına yazı yazmadını? Bu hafta beden eğitimi dersinde neler yapacağız?’ diye soranlara bahsettim ama buradan da duyurmak istiyorum. Bu hafta okul yüzme takımıyla beraber Sakarya Şampiyonasında olacağımdan dolayı maalesef dersimizi beraber yapamayacağız.
Cuma günü hepiniz karnelerinizi alıp iki haftalık tatile çıkacaksınız. Hepinizin çok başarılı olduğunu biliyorum. Herkes en güzel karneleri aileleri ile paylaşacaktır. Sizlere çok neşeli, bol sporlu ve kitap okumalı günler diliyorum. Bu tatili hak ettiniz. Döndüğümüzde kaldığımız yerde devam etmek ümidiyle.
Hakkı

7 responses to “Maalesef bu hafta dersimizi yapamayacağız!

  1. Öğretmenim tatil dönüşünde beden eğitimi mi yapacağız? Yoksa yüzme mi?

    • Yanılmıyorsam yüzme. Yapacağız Ozan. Sizdeki listeden de kontrol eder misini?
      Hakkı

Yorumlar kapalı.