Nasıl Yüzdüğünüzü Görmeye Hazır Mısınız?

Model Released SwimmingArkadaşlar,
Salı günü yapacağımız yüzme dersinde sualtı kamerasını tekrar kullanmayı planlıyorum. Bu sefer sadece resimlerinizi çekmeyi değil yüzerken videolarınızı da çekmeyi planlıyorum.
Sınıfta herkesin tek tek serbest stilde yüzmesini ve depar taşından suya atlamasını videoya çekeceğim. Sonrasında sizleri blog sayfasında bir sürpriz bekliyor olacak. Yayınlayacağım videolarda herkes kendisi için geri bildirimler alacak. Serbest stilde yüzerken ve depar tahtasından suya atlarken neleri doğru yaptığını, neleri düzeltmesi gerektiğini ve bunları nasıl düzeltebileceğini anlatan bu videoların sizlere yardımcı olacağını ümit ediyorum.
Hakkı

8 responses to “Nasıl Yüzdüğünüzü Görmeye Hazır Mısınız?

  1. Çok eğlenceli bir ders olacağa benziyor. Günü iple çekiyorum. Aklımda da hep duvar taşından atlamak vardı. Bu tüm arkadaşlarım için iyi bir ders olacağını düşünüyorum. Videomu çok merak ediyorum….

  2. Ben dersi iple çekiyorum. Çok güzel bir ders olacak.

  3. bence güzel bir ders olacak çok eğleneceğimize benziyor

Yorumlar kapalı.