Video Görüntülerimiz (Serbest Stil Yüzme ve Depar Taşından Atlama İle İlgili Geri Bildirimler)

Arkadaşlar,
19 Şubat 2013 Salı günü yaptığımız derse 18 arkadaşımız yüzerek katıldı. Katılan herkesin serbest stil yüzme ve depar taşından atlama görüntülerini sualtı kamerası ile kaydettim. Şimdi sıra geldi sizlere verdiğim sürpriz sözünü yerine getirmeye. Hepiniz kendinize ait videoları burada sıra ile görebileceksiniz. Bu videolarda yüzme tekniğiniz ve atlamalarınız ile ilgili geri bildirimler alıyor olacaksınız. Hepinizin ilgisini çekeceğini düşündüğüm bu videolarda size verilen geri bildirimleri dikkate alırsanız en kısa sürede çok daha iyi yüzücüler olacağınızdan eminim.
Bakalım bugün ilk olarak hangi arkadaşımızın videosunu yayınlıyoruz… Merak edenler aşağıdaki videoları izleyebilirler.
Hakkı

16 responses to “Video Görüntülerimiz (Serbest Stil Yüzme ve Depar Taşından Atlama İle İlgili Geri Bildirimler)

    • Ali,
      Sırayla herkesin videosu blog sayfasında yer alacak:)
      Hakkı

  1. Öğretmenim bizim videolarımız nerede? Bu arada Esra arkadaşımızın kini çok iyi yorumlamışsınız. 😀

    • Ozan,
      Hepinizin videoları Esra’nın videosu gibi geribildirimler içeriyor. Karışık sırayla hepiniz videoları burada görebileceksiniz…

  2. Öğretmenim benim yüzmem NASİlDİ (nasıldı)? Güzel miydim ? Ama atlamam kötüydü onu biliyorum!!!!! :):)

  3. Öğretmenim neden benim videomu koymadınız. Benim videomu görmek için çok heyecanlanıyordum ve benim videom olmadığı için çok üzüldüm.

    • Gizem,
      Blog yazısında herkesin videosunu paylaşacağımı yadım. Senin videon da olacak. Sayfayı takip etmeye devam et:)

Yorumlar kapalı.