Geri Bildirim Videolarımız Yayında (Serbest Stil Yüzme & Depar Taşından Atlama)

Humorous portrait of young boy wearing swim goggles in the bathArkadaşlar,
Geri bildirimler alacağınız yüzme videolarının tamamını blog sayfasında paylaşıyorum. Yoğun ısrarlar üzerine daha önce sırayla paylaşacağımı söylediğim videoların tamamını aynı anda paylaşıyorum.
Sizlerden beklentim bu videolardaki görüntülerinizi titizlikle izlemeniz ve geri bildirimleri dikkate almanız; bir sonraki derste tekrarlayacağımız çalışmada da performansımızı daha üst seviyelere taşımanız.
Umarım bu videolar, yaptığımız iyi ve eksik noktaları görüp anlamamızda yardımcı olur.
Hepinize keyifli, bol sporlu ve aktif günler diliyorum.
Hakkı

Tarık

Gizem

Hatice

Sıla

Sude

Baha

Eslem

Bengisu

Semih

Cansu

Ali

Işıl

Kıvanç

Giray

Ozan

Sıla Serra

13 responses to “Geri Bildirim Videolarımız Yayında (Serbest Stil Yüzme & Depar Taşından Atlama)

  1. Öğretmenim atlamada belimi büktüğüm için belim çok ağırdı

  2. Öğretmenim videomu çok beğendim. Çok güzel yorumlamışsınız ve bende sizin yorumlarınıza uyacağım.

  3. Hakkı Öğretmeninizin verdiği geri bildirimlerin çok faydalı olacağına inanıyorum. Videoları izledim. Yüzme konusunda epey yol katetmişsiniz 🙂

  4. Tarık’ın bu etkinlikte çok çaba gösterdiğini düşünüyorum.

  5. Öğretmenim güzel yüzdüğümü düşünüyorum fakat geri bildirimlernizi dikkate alacağım bize bu kadar siz emek verdiğiniz için ben de bu geri bildirimleri dikkate alacağım merak etmeyin 😀

    • Baha,
      Benim sizlere güvenim tam. Sizlerin herşeyin en iyisini yapmaya ne kadar istekli olduğunuzu görüyorum:)
      Hakkı

Yorumlar kapalı.