Dalış Videolarımız

DivingSerbest stil yüzme ve depar taşından atlama çalışmalarımızdan sonra suyun altından dalarak yüzme çalışmalarımızın da videolarını aşağıda izleyebilirsiniz. Çoğumuzun ilk olarak denediği ve bundan dolayı zorlandığı bu çalışmada uzun mesafeleri suyun altından gidebilen arkadaşlarımızın da çalışmaları görünüyor. Hepinizi büyük uğraş gösterdiğiniz ve sınırlarınızı zorladığınız için tek tek tebrik ediyorum.
Hakkı

Ali

Azra

Baha

Yağız

Tarık

Sude

Kıvanç

Sıla Serra

Sıla Altınmakas

Semih

Safa

Ozan

Işıl Nak

Hatice

Gizem

Giray

Esra

Eren

Cansu

Bengisu

12 responses to “Dalış Videolarımız

  1. Birçoğunuz ilk olarak denemiş olmasına rağmen, büyük gayret gösterdiğiniz her halinizden belli oluyor 🙂 Sadece yüzme konusunda değil, her konuda da gayretli olmanız beni sevindiriyor. “İşte benim öğrencilerim!” diyorum :))

  2. Öğretmenim sizin ve Ayça Öğretmenin öğrencisi olarak en büyük başarımı gösterdim.

  3. Bana göre ben güzel yüzüyorum ama 13 saniye yüzdüğüm için bana biraz az zaman geldi.

    • Gizem,
      Bundan sonra süreleri biraz daha uzun tutmaya çalışacağım.
      Hakkı

  4. Öğretmenim güzel yüzdüğümü düşünüyorum fakat çok az yüzmüşüm çok üzgünüm
    😦

    • Baha,
      Üzülecek bir şey yok. Moralini yüksek tut. Bir sonraki sefer daha uzun yüzmeye çalışırsın:)
      Hakkı

Yorumlar kapalı.