4B Basketbol Klibi 2013

Basketball -
Arkadaşlar,
Sizler basketbolda temel duruş, top sürme ve pas çalışmaları yaparken; çoğunuza fark ettirmeden çekmeye çalıştığım görüntülerle yaptığım klibi paylaşıyorum. Klibi izleyen birisinin hepinizin farklı becerilere sahip olduğunu, bu becerileri sergilerken değişik yollar izlediğinizi fark edeceğini düşünüyorum. Hem görüntüleri çekerken, hem montajlarken hem de bitmiş halini izlerken çok eğlendiğim klipten sizlerin de keyif alacağını umuyorum.
Hakkı

4B Basketbol Klibi 2013

7 responses to “4B Basketbol Klibi 2013

  1. Çok güzel bir klip olmuş, çok beğendim 🙂 Hakkı Öğretmenim kutluyorum bu güzel klip için.
    Ayrıca, çocuklar sizlerin de çok eğlendiğinizi gördüm 🙂 Klibin son sahnesi çok güzel :))

    • Teşekkürler Koray Öğretmenim,
      Sizi dersimizde bir gün görmeyi hala istiyoruz:)
      Hakkı

  2. Evet Koray Öğretmenim Hakkı öğretmenim klip çok güzel olmuş teşekkür ederiz 😀

  3. Hakkı öğretmenim klip harika ama bazen takılıyor.

    • Hatice,
      Klibin takılması büyük ihtimalle internet hızıyla ilgili.

Yorumlar kapalı.